divendres, 19 de desembre del 2008

SOPAR DE NADAL

Hola a tots i a totes!

Acabo d'anar a parlar amb els d'El Cau de la Vila. Per facilitar les coses ens ofereixen un sopar per tots igual, amb plats que anirien portant. El menú inclou el següent:

- Patates braves

- Croquetes

- Bunyols de bacallà

- Olives

- Aletes de pollastre

- Calamars a la romana

- Amanida de la casa

- Amanida de pasta

- Remenat d'alls tendres i gambes

- Arròs tres delícies

- Postres: pastís

- Beguda: Sangria (6 gerres), aigua i refrescos.



Tot això, i comptant que siguem 25 persones, ens costaria 15 euros per cap aproximadament. Això sí, els cafès i copes de després, si en volem, s'haurien de pagar a part.



Demà s'ha de dir alguna cosa, així que, si us plau, feu córrer la veu i tothom que vingui que ho escrigui en un comentari aquí mateix. El dia i l'hora del sopar és dilluns dia 22 a les 21'30.



Bon cap de setmana!

5 comentaris:

ADE+DRET ha dit...

Jo ja sabeu que m'apunto. Merci per anar-ho a mirar Isaura. Berta

Unknown ha dit...

Vot a favor

ADE+DRET ha dit...

Mónica: Jo també m'hi apunto.

Unknown ha dit...

Yo también voy! Janira.

Albert Fauria ha dit...

Jo també, òbviament. A.Fauria (Cómo una ola!!!!)