dissabte, 3 de maig del 2008

Dret Eclesiàstic...

Image Hosted by ImageShack.us


Hola a todo el mundo,

Prácticas:

Subo mi práctica de derecho eclesiástico para cundir con el ejemplo. Hice la primera y aquí la tenéis:

- Práctica 1

- Práctica 2

- Práctica 3

- Práctica 4

- Práctica 5

"Envio adjunta la meva pràctica d'Eclesiàstic. Subratllo: és la meva, o sigui que la de la resta de persones que la vàrem fer poden tenir visions contradictòries igual, més o menys vàlides que la meva. Fins la pregunta 5 les qüestions són força objectives. A partir de les 6, la cosa ja és bastant subjectiva. Ok? Res més. Aneu enviant pràctiques, que el bon amic Miguel (suposo....jejej) les penjarà!

Albert"


Suposes correctament, bon amic. Copio y pego aquí esta aclaración porque sé que no todo el mundo entra al e-mail de clase.

- Práctica 6

- Práctica 7

- Power Point PPT [ACTUALIZACIÓN]

- Power Point PPTX [ACTUALIZACIÓN]

- Práctica 8


"Aquí teniu la pràtica 8 d'eclesiàstic. Espero que aquesta sigui la versió definitiva, xk tinc diversos documents. Tota la pràctica va relacionada amb el tema del matrimoni religiós. HI ha bastanta opinió personal així que jo aniria directament als fets i els arguments de cada sentència, i un cop arribeu a algun parraf que comenci : jo crec, o segons la meva opinió passeu olímpicament.
No us espanteu, és llarga, però a moltes preguntes es repeteix el mateix , sobretot per la primera sentència que et demana que en penses a 4 preguntes.
També penjarem el power-point, que està bastant bé (molt resumit, només idees bàsiques) excepte per la última sentència, que com nosaltres vam fer la presèntació d'una hora doncs no va donar temps. El power-point en principi l'enviarà l'Arturo que és qui el té, imagino que lo enviará en breve, sino li reclameu XD
Doncs res passeu un bon find!
Petons

Berta"


- Power Point Práctica 8

- Práctica 9

"Us envio la pràctica 9, en ppi deu esta b perque el profe n va estar en desacord amb cap, excepte potse en les d'opinio, pero respectava els 2 punts de vista (segona part de les preguntes 8 i 10), les altres son de teoria i creiem k estan b.

Dani"


- Práctica 10 [ACTUALIZACIÓN]


Yo no he añadido mi power point porque, francamente, no estaba demasiado bien hecho. Le dediqué poco tiempo así que he pensado que subir la práctica sería lo mejor. Si alguien considera que su power point está lo bastante completo (el mio era demasiado esquemático) por favor que lo envie también al email del blog "adeidret@gmail.com" y lo subiré con el resto de prácticas.

Ya están todas las prácticas. De la 1 a la 10 y con 2 power points para aclarar la 7 y la 8. Lo hemos conseguido. TODOS. Gracias a todos los del grupo 70 de ADE+Dret ( y ) hemos podido recopilar las 10 prácticas de eclesiástico. Y es algo de lo que alegrarse y por lo que enorgullecerse.

Si ya lo decía el Ballbé que somos...¡DOBLE INTELIGENTES!


Legislación:

- Ley Orgánica 7/1980, de 5 de julio, de Libertad religiosa



Y de propina, el power point de la jornada del 4 de abril (hecho por compañeros de la UB):

- Jornada Power Point

En una entrada anterior el Albert ya lo subió. Yo lo re-subo en mi propio servidor para tener así dos vías. Una no funciona...pues la otra! ¡Doble inteligente! ¡Fantástico!

2 comentaris:

Cooky ha dit...

Hola,
Tinc problemes en baixarme la practica 9, em surt algo de Not fount error. A veure si em pots dir com ho puc fer, o es error de l'enllaç??

Merci per tot!

Un petonas

El Ave Felix: Abogado' ha dit...

Hola cooky,

Acabo de solucionar el tema del enlace (se me coló una letra de más en el link y por eso te daba error). He comprobado si las demás se podían bajar correctamente y lo hacen.



Gracias por el aviso!